Procedure Geschillencommissie
Een klacht over een woningcorporatie of Woning in Zicht meldt u altijd eerst bij de desbetreffende organisatie.
Heeft u binnen 4 weken geen reactie ontvangen op de klacht, of is de klacht niet naar tevredenheid opgelost?
Dan kunt u binnen de termijn van 5 weken een geschil indienen bij de Geschillencommissie.
Let op: Er zijn nooit kosten verbonden aan het indienen van een geschil. Als u hulp inschakelt om een geschil in te dienen, vergoeden we de kosten niet.
Heeft u binnen 4 weken geen reactie ontvangen op de klacht, of is de klacht niet naar tevredenheid opgelost?
Dan kunt u binnen de termijn van 5 weken een geschil indienen bij de Geschillencommissie.
Let op: Er zijn nooit kosten verbonden aan het indienen van een geschil. Als u hulp inschakelt om een geschil in te dienen, vergoeden we de kosten niet.
Waarover kunt u een geschil indienen bij de Geschillencommissie?
Woningtoewijzing
De inschrijving bij Woning in Zicht
Over het handelen van Woning in Zicht
Afwijzing urgentie (termijn van insturen klacht is 6 weken na beslissing)
Afwijzing extra inschrijfduur (termijn van insturen klacht is 6 weken na beslissing)
Over de klachtenafhandeling door de aangesloten woningcorporaties





Let op: over MVGM, Mooiland, Woonzorg en WonenBreburg Breda kunt u geen klacht indienen bij de Klachtencommissie.
Geschil indienen
Voldoet u aan alle criteria, dan kunt u hier uw geschil bij ons indienen.
Aanvullende vragen?
U kunt altijd direct contact opnemen via de contactbutton.